Artipack Nederland

Ruilen of retourneren

Niet goed? Geld terug! Bij ArtiPack Verpakkingen Nederland heb je, conform het Nederlands consumentenrecht, vanaf het moment van ontvangst 14 dagen herroepings-, ruil- en retourrecht. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te zenden. Je krijgt het volledige orderbedrag exclusief door ons gemaakte verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverd toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Daarnaast dienen de artikelen ongebruikt, onbeschadigd en vlekvrij te zijn. Wanneer je een gratis artikel hebt ontvangen dat hoort bij het artikel dat je terugstuurt, dan ontvangen wij deze ook graag retour. Eventuele cadeautjes dienen ook geretourneerd te worden. Herroepingsrecht is uitgesloten indien het producten is aangepast voor de klant.

Hoe retourneer je een bestelling?

Voor het retourzenden van artikelen neem je contact op met de klantenservice. Je krijgt dan informatie over het retouradres en hoe je het artikel kunt retourneren.

Ruilen of retourneren

Wanneer je een artikel ruilt of retourneert, houd er dan rekening mee dat je de verzendkosten naar het retouradres zelf dient te betalen (ook wanneer het artikel niet per gewone post kan worden teruggezonden), maar ook de verzendkosten van een eventueel nieuw artikel.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat ArtiPack Nederland niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed. De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking. Onaangekondigde gefrankeerde of ongefrankeerd retourzendingen worden geweigerd en bijkomende kosten zijn voor rekening van de afzender.

Garantie of verkeerd artikel geleverd

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Ontvang je een artikel waarbij dit niet het geval is of hebben wij jou een verkeerd artikel geleverd? Neem dan even contact met onze klantenservice. Wij halen het product kosteloos bij jou op en zorgen voor een passende oplossing. In geval van een productiefout doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling, afhankelijk van het product.

Geld terug

Wanneer je jouw bestelling hebt geretourneerd, wordt het tegoed binnen 10 werkdagen teruggeboekt op je rekening.

Gepersonaliseerde producten

Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou gemaakt worden, is het niet mogelijk deze te retourneren.
Ben je toch niet tevreden met het product (heb je bijvoorbeeld een typefout gemaakt…)? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.